قدس آنلاین – سبزوار : امام جمعه ششتمد گفت: مجلس نماد مردم سالاری دینی است و مجلس شورای اسلامی باید خانه همه مردم باشد.

خبرگان نخبگان دینی طراز اول ما هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از ششتمد حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی ثباتی مقدم که در جمع مردم ششتمد سخن می گفت با اشاره به هفته مجلس افزود: وظیفه مجلس ریل گذاری مناسب و صحیح برای نظام و کشور می باشد و سلامت نظام به سلامت مجلس وابسته است.

وی با بیان اینکه باید نمایندگان مجلس شورای اسلامی به جای دعواهای سیاسی و حزبی و گروهی به فکر مردم باشند ، اظهار امیدواری کرد مقوله بیکاری ، تورم ، ازدواج جوانان و محرومیت زدایی از اولویت های مجلس جدید باشد.

وی با اشاره به افتتاح مجلس خبرگان رهبری نیز یادآورشد : خبرگان نخبگان دینی طراز اول ما هستند که بدور از هیاهورئیس جدید این مجلس را انتخاب کردند.

امام جمعه ششتمد اظهار داشت : قبل از شروع به کار مجلس خبرگان در سطح گروههای مختلف بحث های گوناگونی بود ولی خبرگان منتخب مردم با کمال آرامش یکی از یاران امام و همراهان رهبری را بعنوان رئیس جدید این مجلس انتخاب کردند.

ثباتی مقدم همچنین با اشاره به هفته نکوداشت مساجد خاطر نشان : مساجد از بهترین و زیباترین و محبوب ترین مکانها در روی زمین است.

وی با تاکید بر اینکه مسجد باید مرکز تصمیم گیری های سیاسی و اجتماعی باشد اضافه کرد: مسجد مکان مشورت و محلی برای صدور فرمان حکومتی محسوب می شود .

خطیب جمعه ششتمد از مجلس بعنوان محل ملاقات سفیران و میهمانان در صدر اسلام یاد کرد و افزود: مسجد محلی برای رفع مشکلات اجتماعی و اعلام برنامه های حکومت بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین ثباتی مقدم در عین حال گفت : مساجد باید برنامه های متنوع فرهنگی و مذهبی داشته باشند و در زیباسازی و تمیزی آن بکوشند . /  انتهای پیام  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.